Innfordring

MAIKs innfordringsprosess er skreddersydd for energibransjen, og tar hensyn til bransjens spesifikke utfordringer ved innfordring.

For deg som kunde betyr dette:

  • Effektiv og kundevennlig innfordring
  • Full oversikt over alt som skjer på dine inkassosaker gjennom egen webkonto
  • Mobilt webgrensesnitt for effektiv håndtering av stengerutiner
  • Høy løsningsgrad på dine saker

 

MAIK har som mål og til enhver tid å minimere risikoen for tap på fordringer og maksimere forutsetningene for omgående betaling gjennom en effektiv innfordringsprosess. Vi ønsker å få kunden til å prioritere nettopp din fordring, samtidig som deres kunde blir behandlet og ivaretatt på beste måte.

 

Når en kunde ikke betaler, så kan dette representere en forretningskritisk situasjon for bedriften ved å ha penger utestående. Merarbeidet rundt innfordringsprosessen koster både tid, ressurser og penger. MAIK tar ansvar for hele "innfordringsløpet" og sørger for å administrere hele prosessen fra purring til inkasso og evt. stengning av anlegg. 

 

Bruk oss gjerne som diskusjonspartner for hvordan dine prosesser kan løses best mulig.

 

Ring eller send oss en e-post på firmapost@maik.no for videre dialog.

Fagansvarlig Mona Brandborg tlf. 41 40 08 19